اقتصاد

پشت محبوبیت “افسانه سیاه: ووکانگ” نماد اعتماد فرهنگی چین و قدرت صادرات فرهنگی است.

پشت محبوبیت “افسانه سیاه: ووکانگ” نماد اعتماد فرهنگی چین و قدرت صادرات فرهنگی است.

پشت محبوبیت “افسانه سیاه: ووکانگ” نماد اعتماد فرهنگی چین و قدرت صادرات فرهنگی است.

Bijie.com گزارش داد:

TWCMgggFrYgHJqAKtMUrqPenAQ0cguUs1HEtEgDN.jpeg

در 20 آگوست 2024، “افسانه سیاه: ووکونگ” در سطح جهانی عرضه شد و اسطوره چینی در خارج از کشور ظاهر شد، و این نه تنها یک بازی، بلکه یک رنسانس فرهنگی و نوآوری فرهنگ چینی است. یک مقیاس جهانی این بازی فرهنگ سنتی سفر به غرب را با فناوری مدرن ترکیب می کند و علاقه جهانی را به اساطیر چینی برمی انگیزد. بار دیگر نماد اعتماد فرهنگی چین است و همچنین قدرت صادرات فرهنگی را آشکار می کند.

8NF9nmj3j4fkLIok93VbpPnoEx9VnEXet0Ubsuvi.jpeg

فرهنگ توت چین سابقه هزاران ساله دارد. AllThingsFlower متعهد به ترویج فرهنگ سنتی چینی توت و فرهنگ جاده ابریشم مبادلات فرهنگی چینی و غربی به جهان است. امروزه، AllThingsFlower این تاریخ را در هر قطره از عطر دلپذیر از طریق شراب بنفش توت منحصر به فرد خود، شراب بنفش چینی، حمل می کند و آن را به هر گوشه از جهان تحویل می دهد.

2vK8glSaesFZd4ey1mIhJePP7wZUzNCzv80rHQwB.jpeguEn5jG7PpO9tgpgieCUpqoeBBM2moM97bwkWmrgr.jpeg< img src="https://img.528btc.com.cn/2024/08/21/d6ff1150ded1397c3fc8218162a18eb1.jpg?x-oss-process=image/watermark,image_MjAyNCM93Hcmst="alb 2l5aal9 ZngkcOl3SiNlhgreqp.jpeg"/>

AllThingsFlower فقط یک برند شراب Web3 نیست، بلکه پلی فرهنگی در بین زمان و مکان است که حکمت شرقی باستان را با چندفرهنگی بودن دنیای دیجیتال مدرن پیوند می دهد. با راه اندازی موفقیت آمیز “افسانه سیاه: ووکانگ”، محبوبیت فرهنگ چینی بار دیگر در مقیاس جهانی شعله ور شد، ما می دانیم که اعتماد نهایی به فرهنگ در خروجی نهفته است. و کاری که ما انجام می دهیم استفاده از این اعتماد به نفس برای بیان داستان چین از طریق شراب بنفش چینی است.

در این دوران ادغام فرهنگی جهانی، AllThingsFlower نه تنها سنت چینی را منتقل می کند، بلکه جوهر فرهنگ چینی را از طریق نوآوری مدرن یکپارچه می کند و آن را به جهان نشان می دهد. مهم نیست کجا هستید، با یک لیوان شراب بنفش چینی، می توانید مناظر جاده ابریشم و تاریخ طولانی تمدن چین را احساس کنید. این چیزی بیش از یک نوشیدنی، نمادی از اعتماد فرهنگی و تفسیری شگفت انگیز از فرهنگ چینی در صحنه جهانی است.

بیایید برای میراث و صادرات فرهنگ، و هر لحظه که چین با اطمینان به سوی جهان حرکت می کند، نان نان برانگیزیم. AllThingsFlower به استفاده از شراب بنفش چینی به عنوان وسیله ای برای ترویج فرهنگ چینی ادامه خواهد داد و به جهان اجازه خواهد داد که جذابیت شرق را در عطر دلپذیر احساس کند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا